2søtesmåog2imagen Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Måtte dra på sykehuset i går morges og ja, jeg lekte fostervann. Er fremdeles på sykehuset, men ligger nå her med min laptop og skriver innlegg så dere får vite hvordan det går. Må være sengeliggende, kan gå på do, men det er også alt. De har fremdeles ikke funnet årsaken til at jeg lekker fostervann, det har ikke kommet så mye i dag. Både Tv 1 og Tv 2 lever og vi har fått vite hva vi får så er litt lettet sånn sett. Mannen min har fått sykemelding så han kan være hjemme med ungene og la de ha en normal hverdag til tross for at jeg er på sykehuset og sikkert må være her i minst 2-3 uker. Har problemer med og sove og bare det og høre babyer som gråter gjør at jeg er såpass sentimental at jeg gråter når jeg hører dem. Er livredd jeg ikke skal få høre mine gråte og holde dem. Får heller ikke ha masse besøk, da de er redd at jeg pga stress kan sette i gang rier selv. Men har fått masse koselige sms og mailer så overlever nok. Er verst at jeg ikke får sett ungene hver dag. Får heller ikke spise alt jeg selv ønsker og det syns jeg er litt merkelig, men glemte jo selvsagt og spørre hvorfor det er slik. Men alt i alt har jeg det bra, men føler meg ensom spesielt på kveldene. Sovnet klokken 04 i natt som var, av ren utmattelse. Termin er satt til 6 januar, men de kommer nok før jul, det sier både leger, gynekologer og jordmødrene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ååå.. så godt å høre fra deg! Har tenkt på deg! Lykke til videre, håper de holder seg inni magen en stund til =) Klem
Tante Sofie # Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Ååå, masse lykke til! Du får ligge og surfe på nettet, mye kjekt å gjøre på her, thihi!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Så greit å høre at alt, enda du lekker fostervann. Håper bare disse små stanner der inne så lenge som mulig da=) Får håpe du ikke kjeder deg så alt for mye. Du får vel begynneå strikke babysokker eller noe=)
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Så bra at du blir tatt godt hånd om. Krysser fingrene jeg også for at dette går bra!
PopUp Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Masse lykke til ) Krysser alt jeg har for at de holder seg inne til rundt juletider!!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Uff synes synd på deg som er på sykehuset, spesielt når man er engstelig og føler seg ensom. Men kjempeflott at går bra med tvillingene dine til tross for lekkinga.
WP-TLogPeanut Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Har tenkt sånn på deg og de to små inni magen siden jeg så innlegget. Godt alt står bra til,så får vi håpe du slutter og lekke,og at alt fortsetter å gå bra Krysser fingrene for at de holder seg i magen leenge enda:) Klemmer fra
Gjest Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Det må være tøft for hele familien, men spes deg som måligge til sengs alene... Ønsker deg masse lykke til og håper det går bra med dere! Håper du får noe godt å spise i morra. Sykehusmiddagene er gode synes jeg, men de kan godt gi deg tykke gode skiver. Du spiser jo for tre! Stor klem og masse lykke til!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 å det var bra du skrev. har ventet med å legge meg tilfelle du skulle skrive:) håper de finner ut grunnen da, så tvillingene kan være inni der lenge til. masse masse lykke til da, til deg og familien din. dette går sikkert kjempe fint- du er hvertfall i trygge hender der du er da. sov godt da hvis du klarer. forresten: fikk dere vite kjønn? hva blir det da:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå