Djoolia 07+08+12 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Tenkte jeg skulle lage meg en side, men jeg skjønner rett å slett ikke en dritt av hvordan jeg skal lage den. Vil jo ikke ha alle de der standard-tingene, går den an å fjerne alt, for å så lage en helt ny ( blank) side?
Cat.68 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Du bestemmer ju helt selv hvordan du vil at siden din skal se ut. Desverre slipper du ikke unna reklamen på piczo, det er jo det som gjør at den er gratis.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Du kan gå inn og endre skrifttyper og bakgrunner som du vil. Er mange her inne som har laget egne sider der de har samlet mange bakgrunner etc.. eneste jeg husker nå er stasjstasj.piczo.com og mener det er en som heter stasjstasj2.piczo.com.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Altså.. Jeg tenkte meg noe sånn a la din jeg =) Vanskelig å forklare, hva jeg ikke får til, en liste med hva jeg har på siden min liksom.. Off, ble neppe klokere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå