Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to deilige uker i Bulgaria. Herrrrrrligt!

Dessverre så klarte tanta å spore meg opp, så nå sitter jeg her i en atter ny pp.

I morgen skal jeg til gynekologen min, for å diskutere videre forløp, evt. videre pergokurer. Det skal bli spennende.

Snakket en del med mannen min på ferien, om hvor langt vi skal gå i forhold til dette. Vi ble enige om å vente å høre hva gynekologen anbefalte før vi tar noen avgjørelse, men vi kan godt tenke oss å prøve en evt. inseminasjon. Men først blir det vel kanskje ny sædprøve og undersøkelse om begge egglederene er åpne... Har jo vært gravid for litt siden, så en av dem må i hvert fall være åpen.

Håper jeg har fått litt mer pågangsmot etter legebesøket, og at han ikke henger seg for mye opp i alder, som han har hatt en tendens til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake Smugs. Synd at tanta dukket opp da. Må bare fortelle at mannen min har levert svømmeprøve omsider. Nå må vi bare vente på svaret. Jeg har også tenkt på om inseminasjon kan være noe for oss. Særlig hvis gutta er litt slitne.

Håper dere finner ut av veien videre. Masse lykke til gynekologen imorgen.

klem fra

Skrevet

Velkommen hjem Smugs:)

Synd at tanta kom på ferien,men lykke til hos gyn:)

Klem

Skifer

Skrevet

Hei du,trist at tante besøkte deg på ferien da.

Håper at du får oppløftene nyheter hos legen og at du snart har en liten spire, som bare vokser seg stor og sterk,til han titter ut til mamma og pappa

Skrevet

Så har jeg vært hos gynekologen, og det ble bestemt at jeg skal fortsette med pergo. Skal ta to doble kurer rett etter hverandre..

Spurte om det ikke var lurt å ta en pausemnd. innimellom, men det så han ingen hensikt i. Er litt usikker på dette selv..

Siden mannen min bare har 6 % normalt utseende sædceller er det ikke aktuelt med inseminasjon. Da skal sædkvaliteten helst være optimalt.

Han snakket litt rundt ivf, og at vi kun kan få dette på privat basis da jeg blir 38 i år og har tre barn fra før. Men det koster!

Vi har vel bestemt at om vi ikke får det til på egenhånd, gir vi dette opp. Hadde tenkt å prøve inseminasjon, men det er tydeligvis uaktuelt. Mannen min skal etterhvert gi en ny sædprøve, så da får vi evt. se om den har tatt seg opp, noe jeg tviler på. Maser på han om at han må slutte å røyke, men det er ikke lett..

Begynte på jobb igjen i dag, og det første jeg får høre er at to av mine kolleger er gravide. En av dem er 42 år.

Er selvfølgelig glad på deres vegne, særlig for henne på 42, men kjenner samtidig at hjertet synker ned i magen og jeg har lyst til å grine. Hvorfor kan vi ikke få det til??!!!!

Det blir spennende å høre svaret på sædprøven martine, håper alt er bra!

Skrevet

Hei og velkommen tilbake fra ferie! Så dumt at den filletanta ble med deg hjem. Vi får håpe at fortsatt Pergokur gjør susen og at du snart er i samme båt som de to gravide kollegaene dine!

Skal selv til gynekolog i morgen for å diskutere videre fremdrift i dette prosjektet...

Skrevet

Hei smugs

Et lite tips angående sædkvalitet.Har lest at hvis mannen tar folsyre,så vil sædkvaliteten øke og de blir mer levedyktige.Bare et lite tips.

Skrevet

Hei smugs=)

Koselig å høre at du har hatt en deilig ferie, tross tanteskremselet...

Har også gravide kollegaer - og helt enig med deg - NÅ er det på tide at vi også får det til=) Krysser fingrene for at doble pergokurer gjør susen=)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...