Gå til innhold

ABORT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes noen grense på hvor mange aborter man kan ta? kan man ta hvor mange man vil liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg ville spurt om det her inne, passer ikke helt inn..

Skrevet

Trodde man kunne spørre om det meste her inne! Var jo bare et enkelt spm om noen vet om det finnes noen grense for slikt! Er Faktis en høygravid og lykkelig abortmotstander, som bare lurte på et enkelt spm i forbidelse m en diskusjon jeg hadde med noen andre tidligere i dag....

Skrevet

Du kan ta abort så mange ganger du vil! Vil ikke anbefale det likevel. Å skulle

ta abort så mange ganger høres mer ut som en lidelse..

Skrevet

Takk for svar!

Uff, er det virkelig sant!? ufattelig....

Da tapte jg den diskusjonen, for jg var sikker på at det måtte finnes en grense... Takk igjen for svar oxo håper jg ingen ble støtt av spm mitt:) i såfall unnskyld....

Skrevet

dessverre så er det vist det, hadde jeg fått satt grensen så hadde det våre maks 2 aborter på hver enkelte..

Skrevet

de anbefaler vel ikke mer enn fire tror jeg...dette fordi man kan jo faktisk bli steril av det..men har man tatt fire aborter,så bryr man seg kanskje ikke så mye om det

Skrevet

en jeg vet om har tatt abort 6 ganger! blir helt kvalm av folk som bruker det som prevensjons middel!

Skrevet

Tar du mange nok aborter kan det hende du ikke kan få barn til slutt...det fikk ei venninne av meg beskjed om i alle fall. Så om man vil ha barn om noen år, så bør man ikke bruke abort som prevensjon nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...