Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Bare lurer på hvor mye babyen deres skriker i gjennomsnitt i døgnet? Hvor mye på natten iforhåll til dagen? Husk å nevne alder!
veronica t Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Miriam skrik minimalt, ho e 10 mnd, skrik kanskje 10 min tilsammen pr døgn.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 11 mnd, og har vel tilsammen i hele sitt liv skreket i ca 4-5 timer... Gråt derimot, jo det har hun gjort en del. Men nå er det max 10 min i løpet av en dag. Klager endel når hun hentes i bhg og slikt, samt når mamma er for treig til å stå opp om morgenen.
noegodtivente Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 jenta mi er 8mnd. hun har alltid vært en jente som skriker svært lite: ) Om nettene klynker hun til hun får smukk eller dyne over kalde føtter. Om dagen skriker hun viss hun slår seg, eller jeg tar fra henne noe som var veldig innteresant som hun ikke får holde på med...ledninger, papir etc. Max 20 min i døgnet da tar jeg godt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå