mamamia Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei, kan noen hjelpe meg? Blodprøve for ett år siden viste at jeg ikke hadde hatt el.. Jeg var veldig stresset og gikk på veggen kort tid etterpå. Så jeg tenkte at det sikkert var derfor jeg ikke hadde el. Har to barn (4 & 7), som ble unnfanget innen tre mnd. prøving begge to. Nå ett år etter denne blodprøven og utbrendtheten har vi begynt å prøve igjen. Har gått på to pergo kurer (juni/juli), men ikke blitt gravid. Nå lurer jeg på om jeg fortsatt ikke har el. Har kjøpt el tester og skal begynne å teste imorgen. Har syklus fra 28 - 30 dgr. Kjenner liksom ikke når jeg har el. Er veldig øm i lysken i dag og kjennes ut som litt slim i dag, men har ikke peiling på hva som er el slim og ikke... Sorry for langt innlegg. Men håpet at noen hadde erfaringer med tilsvarende og kunne gi meg noen hint på veien om hvordan kjenne el, finne rette tiden etc. Må legge til at min mann er 41 og kanskje ikke bør tømme seg før el, så jeg ønsker så veldig å finne akkurat dagen, så vi ikke sløser bort svømmerne.. Håper noen vil svare selv om innlegget mitt er veldig rotete.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hehe jeg tror ikke alderen til mannen din har noe å si, men kvaliteten på sæden. Har du prøvd å tempe, fordi el tester viser bare at kroppen gjør seg klar til å slippe ut egg, men den sier ikke noe om om det er blitt sluppet ut noe egg....u get me? Så jeg håper noen andre kan hjelpe deg med å måle temperaturen for jeg husker ikke helt om temperaturen må opp eller ned når egget er blitt sluppet ut....lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå