Gå til innhold

Hvor handler dere klær til barna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler litt overalt jeg,babyshop,fru lyng,div nettbutikker og kjedebutikker som hm og kapphal.Synes egentlig kapphal har en del fint til små babyer.Ellers synes jg mexx,elle,confetti,claire.dk og coco har mye fine klær,og bodyene fra petit bateau er supre.Holder formen vask etter vask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler på Mexx, Bennetton, H&M, Lindex, KappAhl, C&A, Oviesse, Disneystore og en butikk som heter Junior - selger Name it klær. Handler ikke på Fru Lyng lengre, gjorde det da de var babyer

Skrevet

Jeg handler mye på laban og labolina, polern o pyret, hm, exit og noen ganger på kappahl og lindex. Stor forskjell på kvalitet så jeg håper jeg får en sønn til som kan arve. Altfor mye fint. Så synd hvis ikke jeg får brukt de en runde til. Han vokser altfor fort snufs

Skrevet

overalt. Men gikk bersherk på HM nylig, da han gikk over til 86 og stor avdelinga. Fant utrolig masse fint! Så var det 5 dobbelt så stort utvalg der, i forhold til babyavdelinga. Kjøper ulltøy på cubus, de hadde også noen rå tøffe og kjempe myke fleece-sett til å ha under yttertøy.

Skrevet

Okaidi og HM.. blir vel for det meste okaidi...

Skrevet

Handler overalt jeg og, litt på nett og da helst Katvig og Ida T - synes de har fine og gode klær til barna.

Ellers handler vi en del på HM, en del Reflex (helst Mexx og litt Levis da de hadde det), mye på Exit (name-it) , litt Brubaker og littegrann småting på cubus (siden jeg jobber der).

Har også handlet litt på laredoute.no og littegrann på p.o.p.

Skrevet

 

H&M :) Masse fine klær som ikke koster det hvite ut av øyet.

 

Kunne aldri fått meg til å blåse masse spenn på polarn o pyret for eksempel.

Skrevet

Ha ha, sitter her med fire 70 liters kasser med klær str 50-116. Hun er 20 mnd, men vi har arva utrolig mye lite brukte klær helt til 116. Sjelden at jeg kjøper klær til henne. Tenkte for to uker si at hun hadde lite bukser, nå har hun mange for bæreposene ramlet inn. Tenkte jo jeg skulle si nei men kom på at i bhg er det greit med en del klær da de fort blir ødelagt...

 

Sender en del til Ukraina etter bruk, eller gir de fineste videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...