FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Fikk ikke vite kjønnet:-( Navlestrengen lå mellom bena hans/hennes.. Men måtte tilbake i uke 32 på ul, morkaka sperret for noe av fødselskanalen.. Ellers var visst alt bare bra:-) Tror jeg fikk en psykisk knekk etter ul. Er kjempesliten om dagen og guttungen krever selvfølgelig sitt, er jo bare 7 måneder stakkar. Men det gikk plutselig opp for meg at det kommer enda en baby. Tror jeg har fortrengt det litt. Er så redd for at gutten min skal føle seg tilsidesatt når neste kommer.. I en tid hvor alt skal være kos, må jeg si jeg er rimelig deppa. Holder ut når lillegutt er våken, men når han har lagt seg er det ikke mye futt i meg. Sitter å sturer, stakkars gubben skjønner vel ingenting.. Jaja, måtte bare få det ut..
Buick Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Å vere sliten når dei små er i seng er veldig lov. Høyrest i allefall ut som om du gjer ein god jobb når han er våken. Forrige gong då eg fekk nr 2 så fekk eg faktisk overraskande mykje tid til ho største, men det var jo stort sett når babyen sov då. Går heilt sikkert bra skal du sjå. Så lenge du er bevisst på det, så finn du sikkert tid som er spesielt til den største også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå