Nådrømmerjeg... Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei, hei! Jeg har ikm på på neste søndag, men tok en graviditetstest nå bare for gøy. Etter 3-4 min(tok ikke tiden) kom det en svaaaaaaaaaak strek?? Noen som har opplevd det samme, og vært gravid? Ventet ikke lenge på streken, bare noen min!! Har pco og gikk på pergo forrige måned så dette er pause,måneden min... Tvi tvi!
nr 6 på vei Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Har egentlig ikke så mye jeg vil si annet enn at en strek er som regel en strek.... Og så er det lovådrømme.... He he.. Håper det er det du håper og tror, krysse fingrene.... lykke til :-)
mamma til 2... Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 hendte meg også.. en strek er en strek:) håper det stemmer for deg også
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Tok en CB digital jeg, og etter noen få minutter "poppet" gravid frem i vinduet... Tror enten jeg var rundt 4uker på vei eller 3 uker...Testet dagen etter hos legen og der fikk jeg neg test. Men siden jeg hadde testet pos så mange ganger (måtte jo prøve flere forskjellige) hjemme at de tok en blodprøve av meg..Denne viste at jeg var rundt 3 uker på vei...=o) Så alt er mulig=o) Krysser fingrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå