lykkeligmor:) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 jeg tenkte jeg skulle lage kjøttkaker jeg, og fryse ned, til oss, og til gutten min på 11 1/2 måned... Tror dere jegkan bruke oppskriften på matprat? Er jo liksom litt krydder i det og slik... Noen som har peiling? Vil lage nåååå
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Litt krydder går jo bra, bare det ikke er snakk om massevis av chili og pepper.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Gjør ikke noe om det er litt krydder, men du bør jo ike bruke alt som står i oppskriften heller.)) Naaam! Kjøttkaker er best i verden:D
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Krydder gjer da ikkje noko, bare tenk litt over saltet!! Her har mine ete den maten eg har laga til middag når dei var på den alderen, eg har tatt av saus til dei før eg salta den da........ Sett i gang og lag kjøttkaker du!!
lykkeligmor:) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Takk for svar=) Står til 400 gram der at jeg skal ha 1 1/2 ts salt, 1/4 ts pepper, 1/4 ts muskat og 1/4 ts ingefær.. er det kanskje mye? ja, da skal jeg stikke å lage egne kjøttkaker for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå