Gå til innhold

fremliggende morkake


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var på ul sa hun at morkaka lå på framsiden, er det derfor jeg ikke kjenner liv enda? Er i uke 18.

I tilfelle, når vil jeg kjenne liv da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg også, er i uke 19. kjenner bare noen dult om kveldene når jeg ligger på ryggen og kjenner etter. gleder meg til de blir sterkere! har bare kjent svake kilinger tidligere... utålmodig!:) men det kommer nok til oss begge snart:)

Skrevet

Hei :)

Jeg har også morkaka liggende helt framme :P

Jeg kjenner masse liv på innsiden.

For meg er de skikkelig kraftig og vanskelig å overse, men alikevell ikke sterkt nok til at andre kan kjenne det utvendig .

Er 20 uker på torsdag :P

Skrevet

Jeg har også fremliggende morkake...

Jeg kjente de første tegn til liv i uke 15 (men helt helt nederst "inni"). Rundt uke 19kjente jeg det hver dag under navlen, og rundt uke 20 kjente jeg utenpå... morkaken min ligger på framveggen av livmoren, men øverst.. slik at jeg kjente under livmoren allikevel. Nå er jeg i uke 26 og kjenner overalt utenom midt på magen øverst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...