januarbaby+maibaby Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Når jeg var på ul sa hun at morkaka lå på framsiden, er det derfor jeg ikke kjenner liv enda? Er i uke 18. I tilfelle, når vil jeg kjenne liv da???
mammaTilLinnea Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 det har jeg også, er i uke 19. kjenner bare noen dult om kveldene når jeg ligger på ryggen og kjenner etter. gleder meg til de blir sterkere! har bare kjent svake kilinger tidligere... utålmodig! men det kommer nok til oss begge snart:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hei Jeg har også morkaka liggende helt framme Jeg kjenner masse liv på innsiden. For meg er de skikkelig kraftig og vanskelig å overse, men alikevell ikke sterkt nok til at andre kan kjenne det utvendig . Er 20 uker på torsdag
Bdancer Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg har også fremliggende morkake... Jeg kjente de første tegn til liv i uke 15 (men helt helt nederst "inni"). Rundt uke 19kjente jeg det hver dag under navlen, og rundt uke 20 kjente jeg utenpå... morkaken min ligger på framveggen av livmoren, men øverst.. slik at jeg kjente under livmoren allikevel. Nå er jeg i uke 26 og kjenner overalt utenom midt på magen øverst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå