Gå til innhold

Induksjonkomfyr! noen med erfaring???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går med planer om å kjøpe en induksjonskomfyr, innbyggningsovn.

Har du noen erfaringer, tips om merke og hvor mye du betalte så vil jeg gjerne høre om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er; LØP Å KJØP!!!!!!!!!:))))))))))))

 

Kan ikke få rost min Grepa induksjonsovn nok, det går såååååå fort å få ting til å koke, plata til å bli varm for steking av f.eks kjøttdeig. Det er gjort på kort kort tid, du rekker så vidt å hente olja mens plata blir varm.Induksjon er helt genialt.

 

Vår induksjonskomfyr er ikke innebygget den kostet enten 9500 eller 10000 i januar 2006.

 

Skulle jeg valgt komfyr i dag, hadde jeg tatt samme ovn, knall god og veldig barnesikker da platene ikke blir såååå varme.

 

En viktig ting er at det ikke er alle kaseroller, gryter, stekepanner osv som er laget for induksjon, så vi måtte ut å kjøpe noen nye kaseroller.

Skrevet

Har erfaring med platetopp, men du lurer kanskje på en hel komfyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...