Gå til innhold

Smokk om natten...


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Jeg er kjempeheldig som har en baby som sover hele natten gjennom, måtte slutte å amme da jeg fikk trøske fra lille nurket som ikke gikk bort. Gir jo nå da mme fra flaske og tenkte jeg skulle prøve med smokken igjen siden hun ikke var så veldig interessert i den når jeg ammet.

Hun tok smokken med en gang, men det som er problemet nå er at hun "våkner" kjempeofte om natten for den har falt ut av munnen hennes og sutrer for at hun vil ha smokken.

Er nok blitt ganske bortskjemt, for tidligere så holdt det med å legge en klut inntil ansiktet hennes og så sovnet hun..Andre som har det samme problemet, evt noen gode råd?

Når begynner de å putte smokken i munnen selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lillegutt ville heller ikke ha smokken i begynnelsen, noe som var litt slitsomt om dagen når han hadde ett veldig suttebehov. Men han sovnet fint om natten og sov natten gjennom. Så ville han plutselig ha smokken, og da begynte han oxo å våkne om natten fordi han mistet smokken. Så da angret jeg nesten på at jeg begynte med smokk i d heletatt, for d ble mange turer løpende frem og tilbake og dytte smokken tilbake i munnen på ham. Men er vel ikke så mye man kan gjøre med d tror jeg. Nå har han begynt å ta tommelen i munnen når han mister smokken, så nå har d vært 2 dager hvor han ikke har våknet og grått, hvis han våkner tar han tommelen istedet og sovner igjen. Veldig takknemlig for d. Datteren min som er 4 år nå, begynte å putte smokken i munnen selv når hun var 6 mnd gammel. Men d kan sikkert variere veldig tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Har nøyaktig samme storyen som HI.. Etter 3-4 på natten er det opp støtt og stadig å gi smokken.. Det er vel bare en liten periode før hun greier å ta den selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...