Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 og dibber, i kjole og tights!!! Deilig sommerkveld dette her.....masse levende lys og stillhet:-) Trodde aldri sommeren skulle finne veien hit i år, men jammen har det vært en deilig dag idag:-)
Dailis Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hørtes deilig ut, og her sitter jeg og trykker i annen etage... Kanskje jeg skulle trekke litt frsik luft og;)
Dailis Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Tittet på værmeldingen, skal jo bli finere og finere utover uka jo:P Det var godt å høre det.
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Er det ikke deilig! Andre gangen i sommer det er mulig å sitte ute om kvelden,og dagene fremover er meldt bare sol ) Sitter med et brev ute jeg nå ...litt sjokkert...fått svar på et 39år langt biologisk opphav spørsmål...og så er jeg jaggu "made in Moss" Hehe..ikke derfor jeg er sjokkert da,men litt rart bare, å få sånt svart på hvitt... Det var liksom det aller første kapittelet i "boken min" som manglet
Dailis Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Moss er en fin by det:P Det må være veldig spesiellt......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Åh...så spennende da og ja, rart sikkert. Og tenk at du er made in Moss da!!! Mossekråker here we go:-))
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Det var visst på Jeløy eller noe sånt....snakket med en venninne nå som er kjent der nede.... Fikk og vite at jeg har 4 halvsøstre...hmmm..rart i grunnen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2007 Wow!!! Så utrolig rart det må føles! Skal se at jeg kjenner dem.......er jo født og oppvokst her, på Jeløy!
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Wow...er dere? Så sprøtt...uff,skummelt..dere vet kanskje hvem det er!! De vil desverre ikke " av følelsesmessige grunner møte meg,og ønsker full diskresjon" Hva har jeg gjort for noe galt? Hmmm...hadde ikke så mye valg jeg da, men respekterer selvfølgelig at det blir vanskelig å rippe opp i en sånn ting.Må ha vært tøft nok tenker jeg å ta det valget om å adoptere bort en liten baby...
Karomamma Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Det er veldig vanskelig å sette seg inn i den situasjonen!! Vi har snakket mye om det hjemme, ettersom Karopappa er adoptert og har fått henvendelse fra sin biomor. Jeg har faktisk møtt henne, men han vil ikke og han vil heller ikke la henne møte barnebarnet. Litt kinkig og ikke så lett, synes jeg, men jeg respekterer selvsagt hans valg!! Håper det løser seg for deg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. august 2007 Så utrolig trist...... Tenk å fornekte det..... kjenner jeg blir trist når jeg hører dette.... Men det handler vel om skam, det var vel sånn på den tiden.....men fy søren forstår at dette ikke kan være lett for deg. Vi kan være søstrene dine vi!!!! Jeg savner søsteren min enormt og har rom for flere søstre:-)) Så hjertelig velkommen skal du være!!
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #16 Skrevet 21. august 2007 Det er litt rart ja...er en følelse av å være avvist igjen. Var nok vanskelig i -68 å være enslig mor,som du sier skam Stakkars dame...han var gift da de hadde et forhold, og hadde tre døtre som er 2,4 og 6 år eldre enn meg.De vet ikke om meg. Også jeg som alltid har ønsket meg storesøstre..så takker for tilbudet,søster vil jeg gjerne være:) Er det jo til verdens herligste storebror og lillesøster..men har plass til flere jeg også Hun har giftet seg og fått en datter til for noen år siden som heller ikke vet om meg. Det synes jeg er nesten mest trist..
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #17 Skrevet 21. august 2007 Skjønner at det ikke er lett å tenke seg en sånn situasjon. Det er litt spesielt og ble sterkt da jeg fødte barna mine... Skjønner mannen din,broren min er også adoptert og han vil heller ikke vite...vi jenter er vel kanskje mere nysgjerrige av natur og familietilhørighet er viktig,særlig når vi får barn.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 21. august 2007 Det må være veldig rart ja....å vite at man har søsken og aldri få muligheten til å møte dem. Men, kanskje en gang.......Har skjedd før det, at når de gamle forsvinner så får søsken kontakt. Jeg ville blitt glad for å få vite om jeg hadde flere søsken! Synes det er så trist at sånt skal fornektes.... Hun som har giftet seg og fått en ny datter er det moren din?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 21. august 2007 Vet du om din far lever ennå?
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #20 Skrevet 21. august 2007 Det er det jeg håper....at de har skrevet det opp et sted...så de kan få vite engang at de 3 har en lillesøster,og en har en storesøster og er tanter til 2 barn Ja,moren min giftet seg noen år etterpå,og fikk en datter.. Det er også litt vondt da vet du,at hun har gått gjennom et svangerskap og en fødsel til...uten å si det til noen,hverken mann,leger,sykhus at dette har hun gjort før. Snakk om fornektning....Men som jeg skrev i sted,dette må ha vært kjempetøft for henne.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 21. august 2007 Så det vil si at du ikke har kontakt med noen av de biologiske foreldrene dine, men begge lever! Kjenner jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne......det er jo bare så utrolig sårt og vondt......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 21. august 2007 Du får sende en pm så skal jeg snoke litt for deg jeg:-) Kjenner jo halve byen her.......
Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #24 Skrevet 21. august 2007 Det er litt rart og litt trist,mest at vi går glipp av hverandre og familie får man ikke nok av... Men må legge til, at jeg har vært heldig og vokst opp i et trygt og godt hjem Selv om det alltid har manglet noe... Men hadde vært spennende å visst mere ja...kanskje du kan snoke litt,hvordan sende pm da? Var ingen "send melding"knapp hos deg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 21. august 2007 Tror du må legge meg til som venn først. Og så kan du skrive en pm:-) Jeg kan leke Nancy Drew jeg, min gamle barndomsheltinne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå