Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 nå må du ikke bli tynnere!!!! Men du selv vil det, hva gjør man da?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Det er ens egen mening som betyr noe, om man er aldri så gift. På den andre siden; hvis mannen din kjenner deg veldig godt og ser at du har/er på vei til å utvikle en spiseforstyrrelse kan det være lurt å høre på ham..Snakk med lege eller kanskje treningsveileder om du går på treningssenter og hør om du fortsatt har vekt å miste eller om du trenger noen annen form for hjelp? Lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå