esmase Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg kjøpte sånn idag på Obs.Sett med trøye,longs,sokker og bamse. Men når jeg åpnet det,så syns jeg at trøya var så kort. Buksa var kjempefin. Er kanskje trøya kortere enn vanlig pga at buksa er høy i livet? Sånn at det ikke skal bli klumpete?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jenta mi er vel ca 80 cm lang, 15 mnd. Har fått settet i str 1-2 år. Genseren rekker akkurat over rumpa hennes, så den er vel ikke akkurat kort.
LegallyBlond Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 HAr opplevd at janus-trøyene er litt små i størrelsen, men de har vært korte på armene også. Har derfor kjøpt litt større str i gensrene.
esmase Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Det som jeg kjøpte,selges bare i sett.Det var på salg til 299.- Ikke så veldig krise om den blir fort liten,for det er en liten her som skal arve etterpå.. Men regner med at vi må kjøpe større trøye før vinteren er ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå