Babyheaven OVERTID:( Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Ved forrige svangerskap ble jeg satt igang,så jeg har liksom ikke noe å sammenligne med. For 2 uker siden fant gynekologen ut at jeg var moden og hadde åpning, og samme kveld begynte slimproppen å gå. De siste dagene nå har jeg hatt et merkelig press nederst i magen, og i dag kom det enda mer av proppen(ganske så mye). Har vært i litt dårlig form de siste dagene også, og nå velter kvalmen over meg. føler meg rett og slett ikke bra. Hører også med til historien at vesla ligger i seteleie. Noen som har hatt det sånn rett før fødsel satte igang???? termin min var 16 august. Skal på kontroll på føden i morgen og da skal det vurderes om jeg skal settes igang pga str på vesla,men håper jo det skal begynne av seg selv før det.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hehe ja da er det kanskje igang i løpet av natta eller morradagen syns jeg det høres ut som. Da jeg skulle ha første, blei jeg kjempe dårlig i magen kvelden før fødselen starta ( det begynte kl halv 7 om morran dagen etter). Jeg var så løs i magen og satt sikkert på do i en halvtime aahhhh... Men det er vel kroppens måte å gjøre seg klar på. Lykke til! Får håpe det starter av seg selv, det har jo igrunnen starta så smått for deg da )
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk.. ikke skjedd mer her enda,og ble ikke satt igang heller. hater at det er 100 ulike leger når de ikke kan være enige i noe, men ut må hun jo snart,så håper det starter for fullt snart... bare litt sur og skuffa i dag,hehe. fikk t.o.m kjeft av ungene når jeg hentet de på skolen,fordi jeg ikke hadde født.. hehe. venter utålmodig de også stakkars. Mem men, den som venter.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå