Chezka Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg leser her inne at man kan teste inntil tre dager før IKM - stemmer dette? Er graviditetstestene så følsomme for HCG nå at man kan teste så tidlig? Hvilke test er det her snakk om i så fall?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 veit at man kan teste med CB inntill tre dager før i allefall. men der er så klart alltid best å vente til IKM dagen:)
Chezka Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Gjett hvem som ikke kommer til å vente til IKM når man faktisk kan teste hele tre dager før ??!!! hehehe FOR en nyhet!! Jeg har IKM 28. etter EL, det vil altså si at jeg kan teste 25? Det er i helga jo!! JUHUUU!!! )))
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 du KAN få positiv test tre dager før ikm, ja.. Men du kan også få negativ selv om du egentlig er gravid. Bare sånn at du er klar over det Jeg fikk ikke positiv test før etter ikm sist jeg var gravid. Lykke til m testing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå