Gå til innhold

helt ærlig jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere også dager dere irriterer dere over pappaen og har lyst til å bryte,,det blir vel og merke med tanken+ at dagen etter kan dere tenke at "herregud, jeg elsker han jo, kan ikke leve uten han" ?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Kan bli irritert på han av og til men aldri slik at jeg har tenkt at jeg vil forlate han :-) Vi krangler veldig sjelden da, isåfall jeg som kjefter litt innimellom :-)

Skrevet

Nei, egentlig ikke...

Har dager jeg irriterer meg over ham, blir illsint osv, men tenker aldri på å gå fra ham eller bytte ham ut... For jeg elsker ham uansett hvor sint jeg blir, og hvor lei jeg er. Og jeg kan fint leve uten ham, men det har jeg jo ikke lyst til!

Skrevet

Vi har hatt et godt og stabilt forhold i mange år før vi fikk barn og i den tiden vi skulle vært mest lykkelig over å ha blitt familie så tærer det skikkelig på. Så ja jeg har tenkt tanken. Men med mangel på søvn og generelt sliten og en helt ny situasjon så må man nesten bare bite det i seg og det blir bedre.

Skrevet

hehe.. Ja, det skal jeg innrømme at jeg tenker en sjelden gang! Men blir jo med tanken, og mener det jo egentlig ikke ;)

Skrevet

Nei. Vi er helt rett for hverandre. Det har vært en tung dag i dag, han innser ikke selv at han gaper over for mye. Han jobber fortsatt, det har han gjort siden han kom hjem fra den "egentlige" jobben halv 4. Han har ikke bidratt på noe vis med babyen i dag, og jeg er sliten.

Jeg har vel lært at det kommer sånne dager, men har blitt altfor flink å påta meg sofarollen mens han gjør ditt og datt. Er bare redd det eksploderer en dag.

Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg ALDRI på å bryte med samboeren min. Han er den perfekte mannen for meg, og den perfeke pappan til gutten vår. Jeg synes vi har et fint samspill om alt mulig, husker ikke sist jeg var seriøst irritert på ham =) og om jeg blir det så stikker det ikke så dypt at jeg tenker på brudd nei..

Skrevet

eg irriterer meg litt over han.. som alle andre... men sier ifra viss det er noe. men ville aldri gått fra han..

Skrevet

Nei, jeg har ikke det.

Kan selvsagt være uenige og småirriterte på hverandre, men tenker aldri sånne tanker.

Skrevet

hehe, må si ja jeg å, men der og da hadde INGEN vært god nok, for når jeg tenker sånn er det ikke han d er noe galt med, de dagene er det meg selv som egentlig er problemet!

Skrevet

Joda, tanken er der nå og da. Jeg blir så frustrert og sliten siden han jobber så mye (han føler masse forpliktelse overfor sjefen). Han drar kl 08 og er hjemme kl 18.30. Jeg skulle ønske han følte litt mere forpliktelse overfor oss. Og så kunne han gjerne vært litt mere spennende og ikke brukt så mye tid med computeren. Men han er 100% til å stole på, kjekk, snill, omtenksom, gjør masse i huset (uoppfordret), elsker meg og datteren vår så egentlig så kan jeg vel ikke be om noe(n) bedre...

Skrevet

Jeg får ikke lyst til å bryte forholdet, men ønsker ham av og til dit peppern gror. Men det varer aldri lenge. :)

Skrevet

Det går opp og ned for oss også, men vi møtes på midten. Du burde prate med kjæresten og si hva du føler. Da får han jo muligheten til å forandre seg itilfelle. Et tips er å pleie forholdet ved å dra på en liten ferie, bare deg og han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...