Evitamor Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hva finnes på markedet, ikke babybjørn. nettsider jeg kan se? Er forresten ikke høygravid lenger, pjokken er 2 mnd. kommer meg ikke inn på min side grunnet fatal error....noen som har mailadr. til moderator?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg anbefaler deg å sjekke ut elastisk/vevd sjal eller Mei Tai! For mer info, se www.tettinntil.com..! Vi var utrolig fornøyde med Moby Wrap de første månedene, genialt å kunne bære barnet liggende, amme i sjalet og den store bevegelsesfriheten..! Og rimelig!
Evitamor Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 må man være medlem, får ikke se sidene jeg, kommer FORBIDDEN!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Oj, så rart, nå kom ikke jeg inn heller..! Sikkert noe vedlikehold eller noe på siden, den er åpen for alle nemlig, en ren infoside :-) Rart..! Men sjekk da ut hjemmesidene til produktene, f.eks. www.mobywrap.com, www.alveslottet.no (under bæreseler, velg sjal), www.dotedot.com, www.lotusbarn.no for å nevne noen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå