Monajenten Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg føler ikke jeg har noen stil lenger. Trenger hjelp til å finne min egen stil. Klesskapet mitt består av klær jeg egentlig ikke liker så godt, hehe. Føler meg litt for "gammel" for Vero Moda og Bik Bok, men vet liksom ikke akkurat hvor jeg skal begynne å handle istedenfor. Har lyst på en litt classy stil, og kvitte meg med alle fjortisklærne. Finnes det profesjonelle folk som kan hjelpe en på shopping? Noe a la Trinny og Susannah liksom?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hvor bor du da? Det er et firma i Sandvika i Bærum som driver med det i hvertfall. Jeg husker ikke navnet, men hvis du ringer og spør Jomfrureiser om naboene deres som driver med personlig stil så får du nok tlf nr
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 He he, jeg skal bli med deg.. =) Bare kødder! Jeg har ingen stil lenger...=/
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg vet ikke ang shoppehjelp, men kan gi deg et tips om veldig fine klær Merkene By Malene Birger og Day, Birger et Mikkelsen har kjempefine klær og er litt mer classy enn "fjortissklærne" som du snakker om. Men, samtidig så er de stilige så man blir ikke helt kjerring heller. Hvis du bor i Oslo eller i nærheten så har de en god del av det på Høyer.
Monajenten Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Bor i Bergen, det var kanskje en vesentlig detalj ja:-/ Men takk for forslag uansett!! Har dere tips til butikker da? Er forøvrig 22 år, men føler at jeg vil litt forbi VeroModastilen.. Gleeeder meg Spetakkel;)
Mieliten Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg kan hjelpe deg, hjelper ganske mange allerede;)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Mange steder i Oslo som gjør det så ville tro at det finnes i Bergen også søk opp steder som gir fargeanalyse o.l. de pleier å tilby shoppehjelp.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 He he, da jeg var 22 var jeg shabby student... Litt hippi/ grunge =) Tror du klarer deg bedre på egenhånd.
Monajenten Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 Har sett en del av det Malene Birger i moteblader, men er ikke det veldig dyrt? Vet du om det selges i Bergensområdet også?
Monajenten Skrevet 21. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2007 Da må du si meg hvem du er først;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå