Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg har vanskelig for å tro på historiene til Ultemetica eller hva hun heter og Siklerotte.... Tror de ungjentene lever i en verden der de blander fantasi og virkelighet. http://www.dinbaby.com/forum/thread/10153109
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ultemecia&Mikrovampyren var det visst.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Sikkert de eneste her inne som gjør det:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ja mamsen og ML, vi vet at du ble flau over din egen uvitenhet, det er menneskelig å feile.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Begge ble gravid og tok abort da de var 13 år..? Sorry, tror ikke på det!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 hehe.. Tror du på resten som foregår her inne da? jeg er ALLTID troverdig i mine diskusjoner og mener alltid det jeg skriver:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 FAAAAAEEEEEN.. NÅ ER DET LIKE FØR JEG KLIKKER IGJEN!!!!! HI..FOR FAEN...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Hva er det nååååååååå da???? HI FOR/FRA HÆÆÆÆLLLLVETTTTE
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 HØR HER DITT BEINRANGEL AV EN FAKEHI. JEG ER DESIDERT DEN FEITESTE AV OSS 2 OG HAR DESIDERT MEST PLAGER MED SOPP I UNDERLIVET.. SÅ DET SÅ!!! HI. FOR FAAAAAAAAEN I HÆLVETE.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Vel, DU lever tydeligvis i en verden der det er ok å slenge dritt bak den befriende anonym-knappen.....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Hekselurva juger jo om alt mulig fra kreft til misshandel, hun er nok den rette å stole på ja...
Gjest Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Jeg kan ikke uttale med om hva Ultemetica har vært igjennom, men kun om mine egne opplevelser... Jeg tror på det Ultemetica har fortalt meg, hva andre velger å gjøre får være opp til dem. Jeg ser virkelig ikke hvorfor hun skulle lyge om noe svært seriøst som akkurat det der. For meg er det egentlig revnende likegyldig hvorvidt du tror på meg eller ei... Men, er det en ting jeg ikke gidder å lyge på meg er det en abort eller graviditetet. Hvorfor i all verden skulle jeg ha en interesse av å si noe sånt hvis det aldri har skjedd med meg? En ting er å lyge om at du kjenner la oss si.... Mariah Carey... Det skjønner jeg at folk lyger om. Men en graviditet og en abort? NEI, det tror jeg virkelig ingen lyger på seg med mindre de er meget forstyrret. Det er vel ikke akkurat normalt å ha sex når man er 13 år, men jeg var heller ingen normal unge. Jeg hadde det ganske vanskelig i den tiden av livet mitt. og derfor gjorde jeg mye dumt som jeg ser tilbake på på en helt annen måte NÅ, enn hva jeg gjorde før... Ja, jeg var dum nok til å bli gravid i en såpass ung alder... Jeg var verken moden nok i hodet mitt, eller kroppen min generelt til å gå igjennom en graviditet og SKULLE oppdra en unge i en alder av 13/14 år.... Og jeg hadde mine grunner utenom det og, men det egner seg heller ikke at jeg driver å snakker om sånt her. Ikke ønsker jeg det heller, for øvrig. Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg gidder å skrive det her... Hvis du ikke tror meg så er det helt greit for meg igrunn... Skulle jo gjerne ønske at det var noe som aldri hadde skjedd... Så hadde jeg sluppet å ha akkurat det på samvittigheten.... Men hvis du tror at det er fantasien min som løper løpskt... Jaja, værsågod... Men så syk er jeg nok ikke...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 Hei din anonyme dritt! :-) Helt kurrant at du velger å ikke tro oss, men jeg tror du ble ganske flau og forsto at hele tvilen din var rimelig idiotisk. I visse saker kan man utvise skjønn. Jeg kunne godt fortalt deg absolutt alt i detalj så du ville forstått at det ikke var løgn, men jeg har ingen interesse av å forklare meg for en anonym drittkjerring som deg/mamsen ml. Videre lurer jeg på hvorfor det er så vanskelig for deg å tro at to jenter, ulik alder, forskjellige personer kan ha tatt en abort, da de var like gamle, forskjellig år. Det må jo være en fysisk umulighet eller hva? Det at du tviler på dette viser jo hvor naiv ditt virkelighetssyn er. Håper du aldri må igjennom en brøkdel av hva jeg og Siklerotte har vært igjennom, da tror jeg nok dessverre at du ikke varer så lenge:-) Klem/koz
Gjest Skrevet 22. august 2007 #16 Skrevet 22. august 2007 Hmmm...er vel tvilsomt at Ultemecia&Mikrovampyren har tatt abort i 13 års alderen i allefall......halloooo Hi hun er jo ikke 13 enda, født i -99, jo...*lol* =0))))
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 22. august 2007 #17 Skrevet 22. august 2007 Wups :/ Alderen innehentet meg igjen ((((((
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #19 Skrevet 22. august 2007 Er vel heller det at jeg ikke er naiv... Gjennomsuer dere! Og dere er ikke to helt tilfeldige nick, men venninner som hele tiden driver å backer hverandre opp i tåpelige fjollete innlegg. Tror ikke dere ha vært gjennom så mye - og hva vet du om hva jeg har opplevd?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #20 Skrevet 22. august 2007 Ok, hvis du mener du gjennomskuer meg så kan du værsågod få lov til å tro det. Nei, vi er ikke helt tilfeldige nick, og at vi er venninner har egentlig veldig lite med saken å gjøre. Ja, såklart backer vi hverandre opp til tider, men det betyr jammen ikke at jeg driver å lyger på meg en graviditet og abort for å backe Ultemica opp.... Så langt drar jeg den ikke..... Tenkt noe over at vi kanskje har fått en så god tone oss imellom fordi vi har hatt mange av de samme opplevelsene? Og egentlig samme hvorvidt du tror jeg har opplevd mye eller lite... Jeg håper nå hvert fall du skal slippe å gå igjennom det samme som meg...
Diva Muffin Skrevet 22. august 2007 #21 Skrevet 22. august 2007 Så patetisk det er å starte en tråd om noe som dette. Det er nok av folk som ikke tror overgrep skjer fordi de selv ble sydd puter under armen på og brukte smokk til de var 14 år. Så jeg beklager ovenfor HI at virkelighetsoppfatningen din virkelig er slik, at du tror folk farer med løgn så fort noen har opplevd noe uvanlig. Jeg ble forresten også utsatt for et overgrep da jeg var 13 år. Tro det eller ei.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 22. august 2007 #22 Skrevet 22. august 2007 Pass deg nå, dette blir litt for tilfeldig Andariel.........*host*
Diva Muffin Skrevet 22. august 2007 #24 Skrevet 22. august 2007 Tro hvor mange mindreårige jenter som egentlig har opplevd noe slikt? Mamma har, jeg har, to venninner har, svigerinna mi har.. Det er ganske ekkelt å tenke på.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 22. august 2007 #25 Skrevet 22. august 2007 Jeg kjenner ingen som ikke har opplevd overgrep på noen måte en eller annen gang. HI derimot tror vel at sånt bare skjer på film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå