Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Er det å anbefale?? har hørt noen si at det er veldig fin alders forskjell og at de får mye ut av hverandre.. men er det ikke slitsomt?? er verpesyk igjen, har ei prinsesse på 8 mnd;)
cec26 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hei:) har 20 mnd mellom mine to gutter. Nå er eldstemann 2 år og 2 mnd og minstemann 6 mnd... Går jo greit, jeg var litt uheldig og fikk en kolikk unge de første 4 mnd så det var litt slittsomt. Men jeg er veldig glad jeg har fått de så tette, veit de kommer til å få mye glede av hverrandre. Jeg kan aboslutt anbefale det, enda jeg har hatt lite søvn og mye mas de 3 første mnd så angrer jeg ikke et sekund:)
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Vi begynte og å prøve på nummer 2 da eldste var 8mnd. Men det er 23mnd. mellom dem, tok litt tid før det klaffet ja.... Vet aldri? Men to tette er veldig gøy synes jeg, selv om jeg av og til vil SKRIKE HØYT og, he-he!!!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Vi har 16 mnd imellom! Jeg vil bare si at alt er individuelt og om du føler deg verpesyk er det bare og sette i gang! Jenta vår er veldig opptatt av minstemann og stadig og spør etter han hvis han sover. Og koser med han og passer på han. Så sett i gang og få to tette! Veldig koselig, men selvfølgelig slitsomt også innimellom!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg har 15 mnd mellom mine. Dvs at jeg har to babyer, det er to som trenger ren bleie og stell, det er to som skriker når ting ikke går deres vei. Eldstemann kan jo ikke snakke enda..man skal være ganske kreativ for å klare og trøste to stykk på en gang når man bare har to hender:) Det er MER krevende enn å ha tvillinger, tvillinger er på samme stadie og kan ikke skade hverandre. Min eldste er for liten til å skjønne at hun skal være forsiktig med minstemann, noe som resulterer i at de ikke kan være et sekund alene. Det er nemlig stor fare for at den eldste legger seg opp på minsten, stikker ut øynene hennes, putter ting i munnen hennes osv... Jeg og min kjære har hendene fulle med barn og har liten tid til hverandre, dette tærer jo på et forhold over tid:( Men når det er sagt har jeg verdens herligste barn. Ingenting kan erstatte den lykkefølelsen jeg får når jeg ser de to småttisene mine le av hverandre. De er nå 22 og 7 mnd gamle....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jenta våres er 18 måneder og gutten er 5 måneder Veldig gøy og litt slitsomt siden vi ikke har barnehageplass. Hadde vi hatt barnehageplass hadde jeg ALDRI klaget Da mener jeg full plass. Nå skal vi forhåpentlig flytte ut på bygda der jeg kommer fra og der er full barnehagedekning til begge to etterhvert. Da tror jeg det ikke blir noe problem lill
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Skreiv feil , jenta våres er 1 år og åtte måneder Gikk i surr Lill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå