krabbetrollet Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 tja... 3500,- kankje? En stund siden jeg har rotfylt..
bente69;) Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg mener gubben betalte over 5 laken for sin rotfylling....det var i mai mnd.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Venninna mi betalte nylig 7500,- kr for undersøkelse, bilder og rotfylling..! Skrekk og gru!!
mamma-til-2-jenter Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Det varierer veldig tror jeg... Avhengig av hvor mange kanaler det er og sånn. I tillegg anbefaler vel de fleste tannleger å sette krone på tannen etterpå, og bare det koster noen tusinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå