Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Lillemann på snart 6 mnd har fått to tenner nede. Hans nye hobby er å bite opptil flere ganger hver gang jeg ammer. Det er så utrolig ondt, vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Noen som har råd? Kan liksom ikke sette ham i "timeout" heller........
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Nå er ikke min så stor enda, men min søster hadde samme problemet! Hun begynte å pumpe seg og gi fra flaske!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 han får 1 flaske Nutramigen om kvelden, så viss flaske er alternativet så tror jeg jeg det blir bare Nutramigen fremover, klarer ikke punpe nok.Men takk for svar!
veronica t Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 lillemor beit meg for første gang i kveld, e ropte høkt au, så ho blei litt skremt ja, spørs om ho gjør d igjen. så d e "min plan" ka e gjør.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 eg roper AU og og tar han vekk fra brystet, men det syns han er kjempegøy!! Smiler som bare det!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå