Gå til innhold

November: Feber..


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Har mange av deres små hatt feber, og har det gått over av seg selv? Og hvor høy var den, og hvor mange dager varte det?

Magnus har hatt feber i to dager nå, på det høyeste har den vært oppe i 40. Men han er ikke så veldig "sløv". Ringte til legen i dag, og de sa at jeg skulle se det ann litt, og komme inn hvis det ble verre.

Han har fått 8 tenner allerede, så jeg tror ikke det er noen på gang.. Vet dere hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 4 barnesykdommen? Selma hadde høy feber i tre dager. Fjerde dagen kom utslettet. Masse røde prikke på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du til legen med henne? Og fikk du noe for utslettet? Takker for svar...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi var sånn da hun hadde den 4. barnesykdommen. Var ikke til lege med henne, og utslette får de ikke noe for, for det hverken klør eller er plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har feber i dag og, men ikke så høy. Kun 38. Men han har ikke fått utslett enda.. Så får se han ann ut dagen.. Kan jeg ta han med ut, selv om han har litt feber?=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint ta han ut selv om han har feber..........Er det kommet noen prikker enda? Eller har formen blitt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke kommet noen prikker enda, og han hadde ikke noe særlig feber når han la seg i dag.. Så jeg tror det er på hell... Heldigvis....=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...