Mamma25 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei! Vi tenker på å bytte gammelbilen inn i en volvo v50. Vi er litt skeptisk da den kanskje er i litt minste laget. Familie på 4, to små aktive gutter. Planen er å ha bilen i ca 2 år, for så bytte opp til v70 evt xc70. V50 vil bli en 2005 mod. Evt kan vi kjøpe en v70 nå, men da må vi ned et par år i modell. Hva synes dere? Vi kjører for diesel. Hva koster det å ha slike biler på regelmessig service? Takker for tanker og ideer! Mvh
Korse76♥ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Har v50, 1,6 d nå, hadde v40 til i april i år. Service på den var ca 3000,- per gang. Har ikke hatt service på denne enda. Jeg er alenemor, og har ikke behov for så stor bil, men kommer jo an på hva man pleier å reise ut på og hva man pleier å ha med seg. Jeg er veldig fornøyd med bilen, god komfort, sikker og billig i drift.
mammat2goll Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Vi lånte en v50 i en uke og kom frem til att den ble alt for liten. Så vi endte opp med å kjøpe oss en v70 Er kjempe fornøyd med den, god plass, sikker og veldig billig i drift
Mamma25 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Hvor ofte skal bilen inn da, tenker ikke på uforutsette rep. Har veldig lyst på en sånn, de er jo så fine!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg har en V50-- Veldig fornøyd... Kjøpte den i mars da, så jeg har ikke hatt den så lenge enda.. Har en 2007 modell men er vel lik som 2005 modellen den... Har en 1,6 liter turbodiesel her...
Gjest Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Hei ! Vi hadde en Volvo XC 70 2005 mod så byttet vi inn i en Volvo V50 2006 modell mens vi venter på den nye XC 70 som kommer ut til vintern . ER faktisk kjempe fornöyd med den v50 - liten bagage plass, men bra ja ! )
Mamma25 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Vi må ikke ha vogna inn for hver gang vi skal ut. Minsten er 1.5 og vi bor i byen. Er det mye som går oppi en sånn tak boks?? Skjønner, litt redd for å få liten plass, siden vi nå har en stor bil. Og så vil jeg heller ikke kjøpe for gammel bil, m tanke på slitasje.
Korse76♥ Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Alle biler bør jo ha årlig service, så min var inne en gang i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå