Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Er det farlig og ligge på magen? Sist jeg var gravid ordnet liksom kroppen min dette selv og jeg lå automatisk ikke på magen.. Men denne gangen tror jeg ikke den har skjønt det..he he Når jeg våkner så ligger jeg mange ganger på magen, noen ganger er jeg litt støl på en måte? Kan det være farlig?
Gjest Lenchen Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Så lenge du ikke får vondt selv, skal det ikke være skadelig for barnet heller... Jeg ligger mye på magen, men støtter meg på en måte på det ene beinet slik at ikke hele tyngden kommer på magen.
Buick Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Kroppen vår seier stort sett frå dersom vi gjer noko vi ikkje bør, så berre ligg på mage så lenge du greier det trur eg:)
MC81 Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Snakket med JM om dette med liggestillinger. LEste et sted at man ikke burde ligge på ryggen heller, men JM sa at man merket det godt da man ikke skulle ligge på magen eller ryggen lenger. Man får vondt, føler seg syk, kan få pusteproblemer osv. Så så lenge det går bra for deg så er det helt ok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå