Gå til innhold

Ligge på magen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Er det farlig og ligge på magen?

 

Sist jeg var gravid ordnet liksom kroppen min dette selv og jeg lå automatisk ikke på magen..

 

Men denne gangen tror jeg ikke den har skjønt det..he he

 

Når jeg våkner så ligger jeg mange ganger på magen, noen ganger er jeg litt støl på en måte?

 

Kan det være farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen
Skrevet

Så lenge du ikke får vondt selv, skal det ikke være skadelig for barnet heller... Jeg ligger mye på magen, men støtter meg på en måte på det ene beinet slik at ikke hele tyngden kommer på magen.

Skrevet

Kroppen vår seier stort sett frå dersom vi gjer noko vi ikkje bør, så berre ligg på mage så lenge du greier det trur eg:)

Skrevet

Snakket med JM om dette med liggestillinger. LEste et sted at man ikke burde ligge på ryggen heller, men JM sa at man merket det godt da man ikke skulle ligge på magen eller ryggen lenger. Man får vondt, føler seg syk, kan få pusteproblemer osv. Så så lenge det går bra for deg så er det helt ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...