Gå til innhold

bursdagen til engelen min blir tøff i år


englegutt/2prinsesser+spiren

Anbefalte innlegg

besteveninnen min har valgt å ha bryllup på 3 års dagen hans.

(det er en dato som betyr veldig mye for samboeren hennes)

jeg hadde det først helt jæ.... med tanken på det, så pratet vi om det, og det gikk fint, men nå en uke etterpå, er det virkelig ikke bra. (jeg skal være forloveren hennes)

gruer meg veldig nå...

 

måtte bare få det ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg veldig godt. Er vanskelig å skulle gjøre noe på disse dagene. Selv har jeg lurt på å være med på et NM men det er akkurat på dagen når det er 3 år siden engel vår døde. Slite med det.

 

Men jeg tror nok at du kommer til å få en fin dag i bryllupet, bare ta deg tid til engelen din før alt begynnner, besøke kirkegård eller lignede.

 

Ønsker deg masse lykke lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære deg, forstår at det blir vanskelig ja! Ville bare si jeg forstår, min engel skulle blitt 3 i februar 08 og min søster har termin bare noen dager etterpå, er livredd for at hun skal føde på hennes bursdag. Føler meg fryktelig egoistisk, men jeg klarer bare ikke dele den datoen med noe. Lykke til, det går sikkert bedre enn vi frykter, men det er slitsomt å ha tankene og følelsene rundt det på forhånd også, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode ord jenter, det varmet masse ;o)

 

til mamma til verdens beste:

jeg skjønner deg kjempe godt. broren til mannen min venter baby rundt datoen da alexander døde. å jeg også var livredd for at den babyen skulle komme på "dagen" til alexander. de har vært på en ny ul, og fått ny termin, så uansett får ikke den nye babyen kommet på "dagen" til alexander.

men kjenner meg veldig godt igjen, med egoismen. (men den har vi lov å ha)

mine tanker var da, at alle km til å glemme alexander og bare konsentrere seg om den nye babyen, å det ønsket ikke jeg (egoistisk? ja)

 

lykke til, til deg også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...