Gå til innhold

pampers eller libero?

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleie er best?

Har noe fra begge, men aner ikke hvilken som er best. Finnes det et fasit svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte libero sist ialefall.. og var veldig fornøyd :)

Tror forsåvidt de stiller like likt..

Skrevet

Nei det kommer ann på barnet, men mine tre har BARE brukt libero pampers tissa dei rett igjenom dei få gangene eg prøvde dei.

Skrevet

så med andre ord så må jeg bare se de an?

Eneste som jeg syns er praktisk med pampers er denne bleie bonusen hver 4 gratis.. finnes det for libero?

Mamma trykker libero til sitt bryst og sier at pampers er dårlig... men har som sagt ikke peiling:)

Skrevet

Jeg sverger til libero. Gutten min fikk utslett av pampers. Kjøper alltid bleier på kiwi der får man libero 4 for 3 :)

Skrevet

åh:) takk for tipset:) Vi har akkurat fått en ny kiwi butikk her så passer jo fint...

Skrevet

ser at mange har anbefalt deg libero!!

men jeg ville ha anbefalt deg pampers, har jobba mange år i barnehage på små barns avdelinga å har sett stor forskjell.

pempers sitter så godt på kroppen og suger utroli bra.

har aldri opplevd lekasjer. prøvde den selv en gang bare for å teste den ut, var skikkelig tissatrengt den holt på alt sammen den, he he!!

har en datter på 19 måneder i tillegg som jeg bare har brukt pampers på, teipen er så god og den har sånn strikk i livet sånn at den aldri sitter stramt.

var så irritert på libro når jeg jobba i barnehagen var så klompete og teipen var så dårlig!!

nei jeg ville uten tvil anbefalt deg pampers!!!!!!

Skrevet

fint å få høre om pampers også:)

Skrevet

alle babyer er forskjellige i kroppsfasongen og den ene bleien passer bedre enn den neste. med tanke på bevegelssesfrihet, lekkasje og passform. noen får utslett av den lotionfrie liberobleia og noen får det av pampers. noen pisser i mellom begge bleiene. du må nesten bare prøve de diverse bleiene som er å oppdrive;)

og kiwi har hver 4 libero bleiepakke gratis forresten.

og sånn til info så har rema1000 pampers str. 1 og 2 til 20 kroner pakka.

jeg har kjøpt både libero og pampers nyfødtbleier å tenker på å prøve begge.

mange må dessuten bytte litt om på merkene etterhvert som babyen blir større fordi den man bruker til vanlig ikke er riktig i passformen lenger.

Skrevet

ja KIwi har på pampers og ICA har på libero...

Ja jeg VET, rema er billig der:) 20 kr pakken er jo ingenting..

Skrevet

jeg prøvde libero på mi og det rant rett ut igjen.kunne like greit brukt truse på henne.pampers sitter godt og holder på det som blir lagt igjen. go pampers ;)

Skrevet

Jeg brukte libero til jenta mi og var storfornøyd, men skal prøve pampers nå også bare for å sjekke sugeevne o.l :-)

Skrevet

Vi brukte libero på våre barn. Vi har prøvd pampers men de søte små fikk utslett i baken, uff stakkars... Så vi gikk tilbake til Libero igjen....

Klart det er snart 8 år siden sist så vi må nok prøve begge sorter igjen, me tror vi starter med libero og ser om vi blir fornøyd.......

Skrevet

vi bruker kun libero til jenta vår på 15 mnd. Har prøvd pampers et par ganger, men enten har hun tisset igjennom, eller så har det pustelaget inne klistret seg fast til rumpa hennes.

Men en venninne av meg bruker bare pampers, å er storfornøyd med det. kommer nok helt ann på barnet :-) smaken er som baken!

Skrevet

jeg bruker pampers på gutten min!! å jeg syntes den er aller best... jeg har også jobbet i barnehage, å der har jeg altid likt pampers best!!!

Skrevet

Jeg begynte på libero, men synes den var så klumpete. Byttet til pampers og er kjempefornøyd!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla blei rød av libero, så vi hadde pampers først når vi ikke brukte tøybleier. Så da jeg blei gravid og kvalm gikk vi over til engangsbleier igjen, og da de fra lidl...funker jo helt fint de, og de er dritbillige. Men ikke alle som har lidl i nærheten da.

Skrevet

Tror jeg kommer til å prøve med Pampers til Knerten jeg og! :)

Jeg jobber også i barnehage og ser tydelig forskjell på passformen på bleiene! Pampers er mye mer fleksibel enn libero som er mye tykkere og stivere!

Men jeg kommer nok også til å prøve bleiene fra Lidl! De har flere ganger kommet ut best i test! Og de er skikkelig billige!!!en

Får vel bare se det an hva Knerten min foretrekker! :D

Skrevet

guttungen fikk utslett og tissa rett igjennom libero bleia,så vi bruker bare pampers,og har ikke vært rød i rompa siden,ikke har han tissa igjennom en eneste gangen heller... (er billigere i lengda også) men som sagt,som flere sier over her,unger er forskjellige,så du må bare prøve deg fram..

Skrevet

begge mine forrige har fått sopp av pampers'ene,så her går det i libero,og kommer vel først og fremst til å prøve det på den nyankomne og..synes dessuten pampers sine bleier lukter sterkt av plastikk og tiss når de blir våte..de gjorde nå hvertfall det før

Skrevet

TIPS!

Kjøp inn flere sorter som du veksler med å ta på gullet. Da slipper de event "gnagsår". Vi har vekslet melllom Libero, Pampers og en stund funket faktisk Coop sine bleir bra!

Errterhvert vil dere finne ut hva dere liker best :)

(men tror det er viktig å prøve på nytt igjen etter noen mnd, for formen til baby forandrer seg raskt)

Skrevet

Libero er best, prøvde pampers både da jenta mi var nyfødt og nå da hun er 1,5 år. Likte ikke de i det hele tatt, dårlig passform og sugeevne!

Rart at folk syns så forskjellig her, men er vel bra det finnes flere typer bleier siden folk sysn så forskjellig! :)

Skrevet

ang coop sine bleier vil jeg bare si følgende: det blir såvisst ikke billigere da,for de som evt tenker på det;o) de bleiene har nemlig mye mindre sugeevne enn både libero og pampers,så man må bytte oftere..lureri;o)

Skrevet

liker best libero.... pampers active fit er genial :-) har prøvd en pakke med pampers up and go, men de bleiene ødelegger jeg bare når jeg tar de på (utrolig skjøre i sidene) så der bruker jeg bare libero. synes de suger like godt jeg. hven sitter best? igrunnen libero... ihvertfall nattbleiene deres (discovery)

så jeg legger liten min til LIBERO :-)

Skrevet

ai der surret jeg med ordene... prøver på nytt :-p

liker best libero.... pampers active fit er genial :-) har prøvd en pakke med pampers up and go, men de bleiene ødelegger jeg bare når jeg tar de på (utrolig skjøre i sidene) så der bruker jeg bare libero. synes dagbleiene suger like godt jeg. hven sitter best? igrunnen pampers... men om nettene er det bare liberos discovery som er det beste.

så jeg legger liten min til LIBERO :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...