Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Herregud....Lillemann fikk mmr sprøyte her om dagen.Hadde med 6 åringen og han reagerte så kraftig stakkars.Han hylgråt og syntes så synd på lillebroren sin.Jeg ble helt satt ut jeg,så tårene kom hos meg også,hehe. Hadde jeg visst han skulle ta det så ille hadde jeg bedt han vente på gangen.....uff:o( MEN nå prater han bare om denne sprøyta og sier han aldri skal ta fler selv.hehe. Noen her som vet i hvilken klasse de får vaksine.....må forbrede han tror jeg.Han begynnte i 2 klasse nå.
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 De får en vaksine i 2 klasse, Eldstefrøkna mi tok en i fjor. Søt gutt da, bryr seg om lillebroren sin. ;o)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Var det jeg regena med.....Kanskje lurt å ikke snakke så mye om det.Vi får vel beskje i forkant håper jeg. Ja han er en veldig omsorgsfull liten kar.HS ble litt satt ut selv henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå