3 blå Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Vi har vært sammen i 1 år og i helga ble vi enige om at vi ikke ville mer. Ingen av oss har de rette følelsene, vi er kun gode venner. Det er veldig trist da, for han var en veldig god stefar... Så da sitter jeg her, prøver å finne leilighet mens livet ruller og går videre som normalt. Jobb, skole, barnehage, middag, leggetid osv... Det kommer nok til å gå bra, men det er tomt og ensomt nå. Men vi er begge enige om at dette er det rette og skal prøve å være venner så langt vi klarer det. Måtte bare dele dette med noen, takk for at du leste
tonebf Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 uff er aldri lett uansett hvor enig man er om det... ta tiden til hjelp! sender en klem
prinsessetamtam Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Sender en klem og ønsker deg lykke til
3 blå Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Takk for klemmer Det kommer nok til å gå bra, jeg vet dette er et riktig valg heldigvis. Skulle ønske jeg kunne ha sterkere følelser for han, for han er virkelig en flott fyr. Men livet går videre, og jeg krysser alt for at jeg treffer drømmemannen etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Alltid kjedelig med brudd... Og selv om man vet det er det beste så får man jo tunge stunder. Lykke til med det praktiske og framtida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå