Miramor Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Er det noen som vet hvordan man kan utnytte disse evnene best mulig til noe positivt? Er det noen kurser man kan gå? Her inne på DiB er det jo så mange som har greie på sånne ting så derfor spør jeg.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 He he, engleskolen til Marta? =) Nei, jeg vet ikke. Tror ikke på sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå