lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 har en gutt på snart 5 uker. han sover i senga vår, mest pga av at han sovner ikke ordentlig i senga si, dupper 5 min, våkner, griner litt, vil ha smokken, og sånn holder han på. må stå opp tusen ganger å gi han smokken og prøve å roe han. men det hadde vært deilig å få han til å sove i senga si, bør jeg venne han til det allerede nå, eller vente til han er mere klar for det? hvordan skal jeg gjøre det? tips? erfaringer?
Sånn kan det gå Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Vi har samsovet med alle våre til de var 1 1/2 -2 år. Har aldri vært noe problem å venne dem til egen seng etter det. Har tatt det gradvis og det har gått helt uten problemer.
dumme mamma Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jenta vår samsov med oss fra hun var noen uker til hun var 6 mnd. Begynte med det fordi hun hadde kolikk og da vi endelig fikk roet det og hun tok smokken var det så lettvint å ha henne der, sette på plass igjen smokken og hun sovnet igjen med en gang. Fikk da sovet om nettene. Vi burde nok ha vent henne til sengen sin før, begynte å bli vanskelig fordi vi begynte å vekke hverandre om natta, da hun begynte å snu seg rundt. I tillegg begynte jeg å jobbe igjen, og hun var vant til at jeg lå ved siden av henne til hun sovnet. Da pappaen skulle legge henne bare skrek og skrek hun. Til slutt la han henne i sin egen seng, fordi hun skrek jo uansett. Skrek 40 min. første kvelden, så tjue så ti, på tre kvelder var det nesten slutt på skrikinga. Nå er det bare å legge henne ned i senga så sovner hun av seg selv. Lykke til! Har ingen fasit, tror dere bare må prøve dere fram til hva som passer dere
alvefrøken Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Vesla samsov med oss til hun var nesten året. Da begynte hun å turne rundt, og det ble veldig slitsomt å ha henne i dobbeltsenga. Det var helt uproblematisk å legge henne i senga si. Sprinkelsenga står helt inntil dobbelt senga, så VELDIG stor forskjell er det kanskje ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå