Gå til innhold

Bruker dere samme vogn nå som da barnet var nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har simo combi vogn og har brukt den hele tiden. Men nå er jenta 18 mnd og ganske lang. Ligger litt og krøker beina når hun ligger i vogna og sover. Lurer på om vi trenger ny vogn da?

Noen tips i så fall? Må bli sportsvogn tenker jeg, med beina ned på en fotstøtte eller no. Men må jo ha mulighet til å sove i vogna selv om det regner...

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte simo kombivogn vi også. Brukte bagdelen først, og nå sprotsdelen. Har fortsatt god plass...

Men, de ligger jo ofte med krøkete ben uansett da.. eller?

Skrevet

jepp, har en OTH vogn. Sportsdelen byttet vi til da han var 10 uker faktisk. OTH vogna er lang i ryggen! Superfornøyd. Han er 17 mnd og 84 cm ca. Han sover søtt i den i bhg hver dag :) Anbefales virkelig!!

Skrevet

Vi har brukt bagvogn til alle barna til de var ca 1 år gamle og så en vanlig brio(mener å huske det er brio)-trille etter det til de er rundt 2 år. Etter det har de sluttet med vogn i det hele tatt.

Skrevet

Vi bytta ut Simo kombien med en TFK twist da snuppa var 11 måneder-nå er hun 18 mnd og har fortsatt masse plass i TFK-en:-)

Skrevet

Jøss, ti uker gammel baby i en sportsvogn som kun er fremovervendt? Det har jeg (heldigvis) aldri sett...hvor lang var ungen din da, siden du måtte bytte så tidlig? Jeg mener, bagen på OTH er vel en 72-73 cm lang?

Skrevet

Jøss, ti uker gammel baby i en sportsvogn som kun er fremovervendt? Det har jeg (heldigvis) aldri sett...hvor lang var ungen din da, siden du måtte bytte så tidlig? Jeg mener, bagen på OTH er vel en 72-73 cm lang?

Skrevet

vi skulle ut og reise laaaangt (30 timers reise) og være borte i 3 mnd. Han hadde vokst fra den i løpet av den tiden (ganske stor gutt). Så da gadd jeg ikke, og fant ut at det ikke var noe vits i å ta med bagdelen rett og slett. Heldigvis ikke sett dette? var da ikke noe problem, OTH legges jo så godt som flatt ned i ryggen. Og ikke noe problem at den var fremovervendt. Han storkosa seg han.

Skrevet

hun fikk ny vogn da hun var fire mnd..hun hadde en sånn bagvogn først..så kjøpte vi sportsvogn etter det.. den bruker hun enda..hun er no 15 mnd..hun har god plass i den enda og vi kommer nok til å bruke den lenge enda... har en emmaljunga cerox...

Skrevet

bagvogn til de er 1 år?hvorfor det?ser jo helt teit ut..ingen som vil ligge når de er så store vel?

Skrevet

Ser det teit ut? Så lenge barnet er fornøgd med å vere i bagvogna så er vel det det viktigaste? Dei fleste setter vel opp barna altfor tidlig. Det gjorde vi, og det var veldig dumt for etter det var han ikkje særlig interessert i å ligge i vogna lenger...

Skrevet

Ja. Har Hartan Skater kombi, brukte bagdelen frem til 5 mnd alder, og så sportsvogn etter det. Fungerer fin-fint enda.

Skrevet

Hvorfor sier du heldigvis, Anonym? Folk må vel få gjøre som de vil?

Skrevet

Den var til Anonym lengre ned, altså :)

Skrevet

ja det gjør vi :) og snuppa er 18 mnd.

Vi har en gammel simo kombi som som vi liker veldig godt. Lettkjørt, stødig, og god plass under.

En venninne av meg har en ny simo duovogn, og huttemegtu den er tung å kjøre!! Jeg klarer ikke svinge den med bare en hånd.

Så jeg vet ikke, kanskje det er så stor på kombi og duo, eller om at de gamle vognene er lettere å kjøre. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...