FrøkenSprøken Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Får middagsbesøk i morgen, og siden halvparten av oss er under 5 år, blir det pannekaker med fruktwok. Har jo en helt vanlig oppskrift, men vil så gjerne prøve en ny. Noen som har en god oppskrift? Og kan jeg lage røren i kveld?
FrøkenSprøken Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2007 Ingen gode husmødre her i kveld? Toro-pose hele gjengen?
GuttemammaX3 Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Er ikke pannekaker bare egg, mel, melk og salt da? Ikke akkurat noe man bruker oppskrift for å lage... Men de blir jo spennende med fruktwok til:)
FrøkenSprøken Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Var derfor jeg lurte på om noen hadde en god oppskrift da vet du. Noe spesielt. Og det finnes jo både gode og vonde pannekaker da. Kommer jo an på hvor mye du har av de forskjellige ingrediensene det da;)
hüpf-kuh Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg har ikke oppskrift på pannekaker, bare slenger oppi det som skal være i og rører, men fruktwok hørtes spennende ut. Har du noe oppskrift på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå