INGRID-17/2 Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 ikke spesielt glad i noen av dem; men foretrekker Louis. Linus blir for merkelig for meg
Luans mamma Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg synes at et fornavn bør stå til etternavnet. Synes det blir litt merkelig å hete Louis hvis man heter Hansen til etternavn. Da passer det bedre med Linus. Personlig liker jeg ikke navnet Linus. Navn er vanskelige greier... Lykke til!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Vi har utenlandsk etternavn, så begge passer utrolig nok. Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå