Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Når jm sjekker hvor stor åpning man har fått, hvordan gjør de det? Stikker de et par fingre inn eller er det hele hånda? Skikkelig teit spørsmål, men gruer masse. synes det er vondt nok med vanlig gu.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 de kjenner med to fingre, og hos meg var det ikke vondt i det hele tatt.. Har ikke får åpning enda, riene mine er ikke sterke nok:( Så her går jeg og venter i spennenig Vanlig gu er vondere..
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ja det merker du omtrent ikke, jm bruker 1 eller 2 fingre og kjenner, det er ikke vondt. Jeg grua meg og for det i første sv.skap. )
litakine og Theodor Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 er i uke 37 og hadde min første sjekk idag, hun stakk to fingre inn, og dytta samtidig babyen litt nedover, synes det var litt vondt/ubehagelig jeg da, men ikke direkte smertefult.
dårligfantasi Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 jeg fikk sjekket åpning i går, og det er ikke vondt. jeg hater sånne gynekologiske undersøkelser, men dette var ikke like ille. kjente med to fingrer, bare litt ubehagelig, men fort over
Caelyn Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Min erfaring er at det gjør vondt hvis man ikke slapper av og hvis JM/lege er litt hardhendt. Men ellers mer ubehagelig og ekkelt enn smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå