L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Har noen venninner som har drivd å klagd over appelsin hud i et par år nå, men fant ikke noe på meg da.. Men i dag når jeg satt liksom så har jeg fått MASSE på begge lårene... Så ulekkert... Kan det skyldes graviditeten? jaja, måtte vel få det en dag jeg også
mamma og godguttene Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Uff, ja, jeg kjenner til det. Fikk det under graviditeten med første mann, og jeg hater det virkelig ! Men, men, det hører vel med :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 bra å høre at det er "normalt" iallefall. hehe... Ble bare helt satt ut liksom... hihi... men sånn er det, hører vel med:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 hehe. takk:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg har også fått!!! Dritt, altså.... Noen som vet om det forsvinner etter fødsel? Er jeg kanskje litt naiv nå?? :oP
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 tror ikke det forsvinner etter fødselen dessverre men det er jo lov å håpe:)) Hehe... Kan kanskje være lurt å massere og sånn for å få i gang blod sirkulasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå