Gå til innhold

Nå sitter jeg her skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

og litt lei meg.Snakket med legen min på torsdag om å ta ut spiralen i dag.Jo,da det skulle gå det,men jeg måtte ta noen jernsprøyter,for jeg hadde lav blodprosent og nesten ikke jernlager i det hele tatt.Hun tok noen blodprøver av meg før jeg gikk,bare for å se om jeg hadde gått opp noe i de siste måndene.

Jeg glad og fornøyd,hentet ampullene til jernsprøytene på apoteket i går og gledet meg til i dag.Da jeg kom til legen,anbefalte hun meg på det sterkeste om å vente i alle fall en måned til med å ta ut spiralen,da blodprosent min var gått ned de to siste månedene.Hun ville gi meg jernet først og se måle meg igjen,for å se at jeg hadde gått opp,men hun kunne ikke nekte meg å ta den ut,men synes det ikke var forsvarlig på det nåværende tidspunkt.Jeg hadde også blitt gravid fort sist,så da var hun redd for at jeg kom til å bli det denne gangen også.

Hva annet kunne jeg si enn, "ok jeg venter i en måned da" Jeg som nesten følte meg som en prøver nå.Uff,jeg er litt lei meg nå jeg.Vil så gjerne ha en liten spire

Jeg som trodde at jeg nå skulle komme inn her for fult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er livet, trist er det nå alikevel og en mnd kan virke som lenge. Til orientering så tok jeg selv ut spiralen min, det var faktisk jordmor som sa at det var noe som vi selv godt kunne gjøre, så da gjorde jeg det og det gikk helt fint.

Skrevet

Skjønner at du ble skuffet,ikke gøy å få ting utsatt,men sier legen det er mest forsvarlig så er det nok det.

Du må gjerne være her og holde oss med selskap i ventemnd din.

Og masse lykke til når dere får klarsignal.

Hilsen

Skifer

Skrevet

Takk for lykkeønskningene og takk for at jeg kan bli her i vente måndene min.Håper dere holder ut nedtellingen min da.

Skrevet

Synd at legen anbefalte deg å beholde spiralen. Jeg blødde sykt mye og lenge når jeg brukte spiral og hadde jernlagre som var tomme. Etter at spiralen ble fjernet har blødningen normalisert seg og blodverdiene er nå blitt bra. Så hos meg var spiralen roten til det blodmangelen. Du kan jo få mannen din til å bruke prevensjon til du har fått opp blodverdiene dine. Særlig hvis det er kraftige blødninger som tapper deg.

Lykke til neste gang du skal til legen.

Skrevet

Hei martine68

Jeg bruker hormonspiralen og har nesten ikke blødniger i det hele tatt.Når jeg ikke har den,har jeg kraftige blødninger,så for meg er det en god ting å ha den.Vet ikke om du brukte vanlig kobberspiral,eller om de rett og slett virker forskjellig på oss.

Tusen takk for innspillet.

Skrevet

Du får smøre deg med tålmodighet, og holde oss med selskap her inne imens ;)

Håper at den sitter raskt når du endelig får klarsignal.

Klem

Skrevet

Takk for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...