Cybermom♥ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei! Jeg er satt tilbake 3 uker i forhold til mensterminen. Menstermin er 4. september, mens ul-termin er 25. september. Er det noen av dere som er blitt satt såpass mye tilbake, og som faktisk har født rundt ul-termin?
..., Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hei, med førstemann ble jeg satt tolv dager tilbake, og gutten kom seks dager etter ul-terminen. Var veldig glad for at jeg ikke begynte å vente allerede til menstermin.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Har blitt flyttet fra 5-16 dager med mine..... aldri gått til TUL men 2 av dei gjekk eg over min egen termin.... Sånn midt i mellom er det som stemmer har eg funmne ut med meg da........................
Cybermom♥ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Sist svangerskap ble jeg satt 18 dager tilbake og fødte 5 dager før menstermin. Synes det er litt ekkelt å skulle vente i verste fall til 5 uker over menstermin. 21 dager utsettelse er jo faktisk nesten en hel menssyklus...
miss_chica Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 sist jeg var gravid hadde jeg mens termin 8 oktober og ul termin 28 okt. nesten likt som deg, og lille gutten min kom 5 november, så hadde jeg skullet følge menstermin hadde jeg vært en mnd på overtid gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå