Gå til innhold

Fin fødselsopplevelse :)


surrekatrine

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en sønn den 11.08.07 ved Bærum sykehus. En kjempefin opplevelse fra start til slutt :) Klarte meg fint med "naturlig fødsel" uten noen form for intervensjon eller smertestillende, så kan ikke si annet enn at jeg var svært svært heldig. Kan med hånden på hjertet si at smertene ikke var så ille som jeg var blitt forespeilet, og helt håndterbare hele tiden. Babyen ble født 4,5 timer etter ankomst sykehus. Trykket han ut på 15 min, 3-4 rier. Pappa'n overrasket med hvor flink han var til å stille opp for meg, og hvor tøff han var under fødselen, han ble så ivrig at han nærmest tok imot lillegutt selv, haha. Alle på Bærum var så snille og det var supert å ha familierom, det satte den nybakte pappa ekstra pris på. Nå koser vi oss med lillegutt dagen lang ;) Overveldende stort å bli mor for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kaja og Katrine!

 

Kaja, har jeg ikke gratulert enda - Gratulerer så mye med lillegutten! Fint å lese at du har født. Vi hadde jo termin på (nesten) samme dag. Jeg venter fremdeles...Ingen tegn til at han vil ut heller! (termin i dag!)

 

Og Katrine, gratulerer en gang til! Fint å lese at fødselen gikk så bra. Jeg bestiller meg herved en slik fødsel ;) Kos deg masse med lillegutten! Har dere valgt navn?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Dagene har stort sett gått med til baby siden vi kom fra sykehuset, så ikke fått skrevet eget innlegg om fødselen enda.. Men alt gikk kjempefint og kjapt her også, også uten noe smertestillende. Så var nok heldig jeg også. Ønsker deg lykke til, Palesa. Håper du også får en grei fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaja og Katrine!

Gratulerer så mye med babyene:-) Har hendene fulle så har heller ikke hatt tid til å inn på sidene her på lange tider. Hadde imidlertid vært hyggelig å treffes med barn en gang. Det går bra med oss bortsett fra litt vel lite søvn. Selvfølgelig veldig hektisk med to små men man får vel klare det også. Lykke til til deg Palesa og eventelle andre som jeg har vært på treff med som ikke har født enda.!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Høtt og Kaja. Jeg har nå også født! En "liten" gutt på 4150. Er kjempeglad, det er fantastisk å være mama :) Gleder meg til å treffes etterhvert med baby. Må komme meg litt først, det er bare 5 dager siden fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...