Monajenten Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Har forøvrig vært både hvit (ja, skikkelig hvitt hår!!), svart, rød, brun, stripete, lilla ++++++ Ender alltid opp som mørk igjen, det kler meg best. Er i grunnen litt rart siden jeg er blond av natur. Men jeg kler IKKE min egen hårfarge, og det gjør ikke søsteren min eller mamma heller:)
Mille** Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Jeg er født blond, var hvit i håret til jeg var ca 10 år, så ble det mørkere, så nå er det kommunemusegrått. Men jeg farger det blondt da. Skal til frisøren snart å farge det litt mer gyllent blodt med noen lyse striper i. Nå er det veldig solbleiket og litt for blondt etter min smak. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå