Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Med bringebærbladkapsler og te?? Er 34+3 nå..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 min homopat anbefalte det ca 4 uker før fødsel..jeg startet i uke 36, er fri for kapsler gidder ikke kjøpe nye..
☆Lille my* Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 kapslene tar man for å myke opp mellomkjøttet som jeg har forstått, så man kanskje revner mindre og får en lettere fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå