Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Har ikke blitt klok av hva lave leververdier betyr. Søk litt på nettet, men finner ikke svar. Er det noen som hvet hva som er lavt og hva konsekvensene av dette er? Håper noen kan dette. Ha en fin kveld : )
PAVEEL Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 har du fått konstatert lave lever verdier? det vet jeg ikke noe om, men fikk konstatert forhøya leververdier for en stund tilbake....viste seg at et litt større alkohol inntak var grunnen. ny singel og greier da vettu, og ikke drukket så og si på 4 år....tåler ikke så mye den kroppen min... lette selv etter leververdier på nettet men fant lite. prøvd lommelegen.no?
gubevarremegvæl Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hei Så vidt jeg vet er lave leververdier (under referanseområdet) som oftest helt ufarlig. Det er høye verdier man må være obs på. Når man sier 'leververdier' er jo det et samlebegrep på flere enzymer som produseres i leveren. Ved leverskade av forskjellige årsaker vil disse kunne være for høye. Heller lave enn for høye for å si det sånn Ha en god kveld
petiteM's Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Skriver under på denne; har aldri hørt om fare forbundet med lave verdier - høye, derimot, betyr at noe ikke er som det skal et sted i kroppen (eller kan være en bivirkning av medisiner).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå