Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=20643
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2007 jeg ble forresten: Den sporty Du er en sporty person, og tar utfordringer på strak arm. Vær obs på å ikke ha for store ambisjoner på barnas vegne
Trulte76 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 jeg ble den moderne he he..vet ikke helt hvor godt det stemmer da
olla Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 den tradisjonelle......ja, ja, tenkte meg vel det.
mei Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Jeg er en tradisjonell mor! Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til
Prish Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Jeg ble: Den tradisjonelle Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til Ha ha... Ikke noen kjempe bombe
wicca Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Den sporty Du er en sporty person, og tar utfordringer på strak arm. Vær obs på å ikke ha for store ambisjoner på barnas vegne
Jeenie Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Den tradisjonelle Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 Juhu!! Jeg ble den tradisjonelle. Tror alle som kjenner meg kan skrive under på at det stemmer.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #17 Skrevet 21. august 2007 Jeg er en tradisjonell mor! Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til
Mille** Skrevet 21. august 2007 #18 Skrevet 21. august 2007 Den tradisjonelle Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til. )
kvirrevirrevitt Skrevet 21. august 2007 #22 Skrevet 21. august 2007 kontrollfreaken.... akkurat det mannen min kaller meg ) (Kommer IKKE til å fortelle han om testresultatet, nei! ;o))
Tommage♀♂ Skrevet 21. august 2007 #25 Skrevet 21. august 2007 Den bekymrede Du synes mye er skummelt, og bekymrer deg mye på egne og barnas vegne. Slapp av! Det kommer til å gå bra! 15.61% har falt innenfor denne kategorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå