Gå til innhold

quiz: hvordan mor er du??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble forresten:

Den sporty

Du er en sporty person, og tar utfordringer på strak arm. Vær obs på å ikke ha for store ambisjoner på barnas vegne

Skrevet

den bekymrende..haha, passer godt.

Skrevet

Jeg ble kontrollfrik.. :P

Skrevet

jeg ble den moderne he he..vet ikke helt hvor godt det stemmer da

Skrevet

den tradisjonelle......ja, ja, tenkte meg vel det.

Skrevet

Jeg er en tradisjonell mor!

Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til

Skrevet

Tradisjonell her også, visst....

Skrevet

Jeg ble kontrollfreak. Jøsses :-)

Skrevet

Jeg ble:

Den tradisjonelle

Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til

Ha ha... Ikke noen kjempe bombe

Skrevet

Den sporty

Du er en sporty person, og tar utfordringer på strak arm. Vær obs på å ikke ha for store ambisjoner på barnas vegne

Skrevet

Den tradisjonelle

Skrevet

Juhu!!

Jeg ble den tradisjonelle. Tror alle som kjenner meg kan skrive under på at det stemmer.

Skrevet

Jeg er en tradisjonell mor!

Skrevet

Den tradisjonelle

Du er en gjennomsnittlig mor, som vektlegger tradisjonelle verdier. Du er sikkert trygg og god, men husk at det er lov å gjøre noe uventet av og til.

:o)

Skrevet

kontrollfreaken.... akkurat det mannen min kaller meg :o) (Kommer IKKE til å fortelle han om testresultatet, nei! ;o))

Skrevet

Den bekymrede

Du synes mye er skummelt, og bekymrer deg mye på egne og barnas vegne. Slapp av! Det kommer til å gå bra!

15.61% har falt innenfor denne kategorien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...