Meg og bøllegutta!! Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 De 3 siste kveldene har guttungen på 6 mnd hatt skikkelig sprutgulp/oppkast etter flasken han får på kvelden......... Han får grøt og pupp, men det er etter flaska det skjer....... Han har alltid gulpa masse og spesielt de gangene han har fått mme........ Nå gulper han mye mindre på dagtid men han har hatt flere episoder i det siste som alt har kommet opp.........Alltid etter å ha fått erstatning.. Kan det være melkeallergi som først viser seg skikkelig etter fylte 6 mnd?? Han er ikke plaget verken før eller etter det skjer
ketosina Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 hvilken morsmelkerstatning bruker du? bruker du nan? mi ble samme av nan, men colett gikk kjempegreit.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Da må du finne en annen mme. Se på helsekost, de skal ha noen uten melk. Apotek også. Du har en fin gutt som sier ifra at han ikke tåler melken, se det på den måten. Lykke til
Libido- Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ja det kan det. Et vennepar av meg oppdaget melkeallergien slik. Gutten fikk skikkelig oppkast av mme. Vær også obs på at veldig mange reagerer med oppkast på nan2. Vi har aldri kunnet gi det, kun nan1.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Bruker småfolk Baby + fra 4 mnd og oppover.............
ketosina Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 forsøk med collett eller nan først da, så ser du, dersom det fortsetter, bør du heller prøve en uten melk i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå