Silja FullFres McQueen Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hvorfor min lille gutt har blitt til Sir Winston Sursild de siste seks månedene.. Hvorfor han har gått fra å være blid og fornøyd, til sur og grinete. Hvorfor han plutselig kan finne på å rase og hyle og sparke og slå og bite og klype... Hvorfor det er verdens undergang at han ikke får låse opp døra selv når vi går hjemmefra om morgenen. Hvorfor han er skikkelig vrang når jeg skal feste han i bilsetet.. Hvorfor han krangler og hyler og nekter å legge seg... Det er trassalderen! =D Jeg øyner håp... Når er det trassalderen bruker å gå over? (Han er 2,5 år...)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 hehe, den ender når de går over i puberteten:o) hihi, det gjorde det ihvertfall med broren min! (for et mareritt!!) )
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Noen sier at den begynner å avta rundt 20 år...hahahaha.... Neida... jeg vet ikke, men håper det ikke varer for lenge... Har ei jente på 3 år som også er i den berømte alderen der.... ;o) (liker også å kalle den "finnesegsjæl-alderen)
Trulte76 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 når de er 5-6år så begynner det å mildne litt iallefall sånn på mine to..
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Åvv mai gådd... *håpet svinner*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Jeg er ganske så trassette enda, så jeg tror faktisk aldri det gir seg.. Tror jeg slutta med biting, sparking, lugging og kloring sånn i 18 årsalderen. Å kle av meg alle klærne og bæsje meg i hendene slutta jeg med i 16 års alderen, tror jeg det var. Å ta av meg bilbelte og hyle i baksetet var vel ikke noe morsomt etter 11 års alderen. Du har noen år igjen;) Jeg også, forsåvidt:-S
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 Ja, men du er bare ei teit kjerring Haldis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå