Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 har hatt mye trøbbel her med han.... Han ble jo dømt for grov vold med jernstang på noen asylmottakere for kort tid siden. Dere har sikkert lest avisen... Mot alle odds ga vi han en ny sjangse å lot han bli boende. Så I dag, spurte naboen vår (som er stemor til leietakeren min) Om å få gå inn i hybelen å hente ut en ps2 som var hennes. Hun hadde pratet med han om tilatelse, og han sa at vi kunne bare låse ho inn. så vi gjorde det.... synet som møtte oss var mildt sakt jævelig. En svinesti som var så ille at du vil ikke tro det, fløy så mye fluer OVERALT, men det VÆRSTE var at gangdøra (glassdør) var smadret å lå i 1000 knas på golvet, bod-døra var slått hull i, og samme var do døra. store hull var det også! så jo ikke igjennom hele hybelen, var det lille jeg så fra døra, men FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÆRVÆRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og det verste er at vi bare hadde 3000,- i depositum :-( det dekker jo ikke skadene i det hele tatt!!! hva nå liksom? leien kommer den 1ste, så har lyst til å vente til den 1ste, og kaste han ut på dagen!
browneye Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ta kontakt med huseierens landsforbund...fort!!!! De vet hva dere kan og ikke kan gjøre. Men har dere ikke en leiekontrakt hvor det står om bl.hærverk osv? Lykke til!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Det hadde jeg og gjort!! Også hadde jeg sjekke om det er noe du kan gjøre pga degt er så mye hærverk.. Kan jo sikkert politi anmelde han og
jente08&jente2010<3 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 fulgt med på innleggene dine om leieboeren! syns det er fælt! kast han ut! på dagen, huff! men skriv hvordan det går videre da:)hehe...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2007 Men hadde dere kastet han ut før den 1ste? vet jo leia kommer da....
Mamma2OO5 Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 nei det er få dager til så jeg ville ventet! Egentlig burde han betale erstatning for knust dør osv.. Kan jeg spørre om hvorfor bare 3000 i dep?
jente08&jente2010<3 Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 kast han ut den første, da får dere mer penger til å fikse skadene!!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Ring huseierforbundet før dere gjør noe som helst annet!!! De hjelper dere!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2007 3000,- er fordi det er det leia er... en mnds dep. vi bor skikkelig på bygda ser dere ;-) er en hybel leilighet
Birthen Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Lykke til! Høres ut som om dere har grunnlag for å kaste ham ut nå ja... Men husk å gi ham skriftlig advarsel, så har dere deres på det rene. Kamskje gi ham en advarsel med beskjed om å rydde opp/reparere innen den 1., hvis ikke er det på hodet ut? Er sambo som er jusekspert og han er ikke hjemme nå... Lykke til i alle fall!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2007 haha.... naboen sa akkurat til meg at også soveromdøra var knust....... jippi.... det betyr at ALLE dører i hybelen er ødelagt. YEEEEYYYY Hurra til meg!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2007 Birthe - kan du ikke høre med han når han kommer hjem å sende meg en pm? hadde satt stor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå