2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hvordan er det å ha ansvar for barnet alene? hvordan forhold har dere til faren? (dette er ikke spydig ment... )
mememe Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 har ingen kontakt med faren i det hele tatt og jeg har det kjempe kos
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 slitsomt men utrolig kjekt!! men savner en som kan passe på henne litt, så eg får sove, spise og ikke mist gått på do!! :S har et ganske greit forhold til barnefar, men det vil ikke si at han er her å hjelper meg så alt for mye heller.. hehe.. men vi klarer oss fint koser oss masse!!
tonebf Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 helt topp og være alene men også litt leit, savner en og dele alt med men men.... han har ikke noe kontakt med barnefar!
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Heeeeeeeeeeelt toppers... snakker med pappaen nesten hver kveld og forteller hva prinsen gjør om dagene;)
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 d e ganske koslig , æ å erika kose oss masse sammen, æ savne bare nånn å del d me.. æ å savne å gå på do alin!! haha:P
FrøkenSprøken Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Det går helt greit, men selvfølgelig er det slitsomt! Man får jo aldri "fri", og så er det litt trist å være alene etter at ungen har lagt seg. Hadde vært godt å ha noen å spise middag med, trille turer sammen med, se TV om kveldene, og noen som kunne stå opp om morgenen av og til. Det verste er når man er syk, og må ta vare på ungen selv om man egentlig ikke klarer å reise reg fra sofaen. Omgangssyke er døden! Har et veldig godt forhold til barnefar, og har bodd i samme hus som han fra mai til nå. Kjempekoselig! Nå bor jeg og lillegutt alene, men pappaen kommer hit i helgene, eller vi reiser på turer sammen alle tre. Kjenner faktisk ingen skilte forreldre som har et så godt forhold som oss:-D Han er uten tvil en av mine beste venner!
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 helt toppers=) koser oss masse.. vi har ikke noe kontakt med pappaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå